עושים אהבה 2 - כנס אונליין

איך להיות מאהב טוב יותר? איך להביא יותר חשק ועונג למיניות שלנו? איך ליצור אינטימיות במעשה האהבה? האם מיניות יכולה להיות גם חוויה רגשית עמוקה ומחברת? איך לייצר תקשורת מייטיבה עם השותפים שלנו למעשי אהבה?

יש תשובות לשאלות האלו. וגם לשאלות על תשוקה, אורגזמה, שפיכה ועונג

מחיר הרשמה מוקדמת עד 26.5 -
300 ש"ח כרטיס אחד
450 ש"ח כרטיס זוגי

מחיר רגיל -
360 ש"ח כרטיס אחד
510 ש"ח כרטיס זוגי

אבישג מאיה זלוף ומיכאל פינקל מזמינים אתכם ל-3 ימים המוקדשים למעשה האהבה 

הכנס מיועד ליחידים ולזוגות שמחפשים ידע השראה וכלים, ולאנשי מקצוע בתחום המיניות. ולכל מי שמחפש להיות מאהב.ת טוב.ה יותר, לעצמו ולאחרים.

רוב הכנס יוקלט, ההקלטות יהיו זמינות למשך חודשיים.

אנחנו מאמינים שיחסים, מיניות ואינטימיות הם מרחב להתפתחות מופלאה

מפיקי הכנס

מיכאל פינקל

מיכאל פינקל

מיכאל פינקל - מורה ל"תקשורת מקרבת" ומיניות מודעת. מנהל תוכן ומנחה של כנסים וסדנאות העוסקות ביחסים ואינטימיות. יוצר ומנהיג עם אבישג את "שבט ארטמפל" – מעבדה לאינטימיות ארוטיקה ואהבה. בשנים האחרונות מוביל ומנחה אלפי אנשים לחפש את ההקשבה פנימה אל עצמם ולהקשיב לידע והעוצמה שחיה בהם. מיכאל הוא גם לוליין קרקס אווירי ובמאי של קרקס עכשווי. רוקד ומלמד טנגו ארגנטינאי, מפיק את "טנגו רחוב ת"א". כותב סיפורים והוגה דעות, מגשר בין זוגות, איש ויפסנה, שומר אש, אבא חד הורי.

אבישג מאיה זלוף

אבישג מאיה זלוף

מנחה לטנטרה ומיניות מקודשת , מנחת סדנאות בתחום של אינטימיות , מיניות ומגע. מפיקה את פסטיבל אש נשית. וכנס מתבוננות פנימה. מורה מוסמכת לשיטת מודעות לפוריות. מנחה בבית הספר הבינלאומי ISTA וחברה בקבוצת "אישתר"

תכניה

לחצו כאן לרכישת כרטיס לכנס עושים אהבה

תוכניה זו אינה סופית. עדכונים צפויים בימים הקרובים  

פירוט על התוכן

לחצו על היום ואז על שם הסדנא לפרטים נוספים

חמישי 6.6.24

מה משך אותנו להיות יחד? ואיך ממש אותם דברים היום אולי מרחיקים בינינו. במפגש הזה נעמיק אל תוך עולם המשיכה ונחקור יחד מה יוצר דחייה וניתוק ואיך דרך המפגש עם זה נוכל להגדיל את המשיכה אחד לשניה.

*לזוגות

סדנה יישומית שכולתת עבודה אישית עם יחידים או זוגות בקבוצה, תקשור ותעסוק בדילמה הנפוצה בין הרצון להישאר בקשר אוהב לבין זה שהתשוקה בו ירדה. באמצעות שיחה פתוחה עם המשתתפים ותרגולים מעשיים נפתח אפשרויות לפתרון ולהתמודדות.

*סדנא לזוגות

השדיים שלנו נושאים בתוכם סיפור אישי וסיפור נשי קולקטיבי. בסדנא זו נלמד להתחבר אל עצמנו דרך החיבור לשדיים שלנו. בסביבה מרפאת של המרחב הזוגי ,נסייע זה לזו לרפא ולהעצים את האנרגיה של השדיים והלב שלנו. נתחבר לגופינו דרך עיסוי שדיים אחד לשנייה. עיסוי של מגע מרפא ומענג , נשחרר את מה שלא משרת אותנו ונזמן אהבה פנימה. לא מחייב עירום.

*לזוגות

שישי 7.6.24

להתהלך בעולם כשבלוטת האצטרובל מופעלת זאת חוויה משנת חיים.  זו התנסות שמאפשרת לתודעה שלנו להיפתח למהות של הווייתנו  ולעלות למקום שממנו ניתן לראות את המציאות ממקום חדש עם הרבה יותר נקודות מבט. בהרצאה נכיר את הבלוטה המסתורית, נלמד את הדרכים להפעיל אותה ולצאת מהמבוי הסתום של המצבים ההישרדותיים שלנו.

*הרצאה לכולם

מגע חושני הוא אחד המתנות העוצמתיות והמרפאות ביותר שאפשר להעניק לפרטנר/ית שלנו. כאשר נחזיק מרחב בטוח, אוהב,קשוב ונוכח, יוכל להפתח משהו חדש באינטימיות הזוגית שלנו. בסדנה תתנסו בהחזקת מרחב בטוח קשוב ונוכח שכזה, ותקבלו כלים שאפשר ורצוי להמשיך לשחק איתם בבית אח״כ להעמקת האינטימיות והמיניות הזוגית.

*סדנא לכולם

בסדנה נדבר על הסוד הכי כמוס במיניות הזכרית והוא השריר האירוטי שלך שאחראי על פעולת השפיכה!

*לגברים

בסדנה זו נגלה דרכים שונות של מגע שמעוררים את מערכת העצבים לפעולות שונות של וויסות, עוררות ועונג. נגלה איך לקבל מגע באופן אקטיבי כדי להגביר את העונג והאורגזמיות. נלמד איך לתת מגע באופן קשוב ומעורר. הסדנה היא מעשית.

*סדנא לזוגות

הרצאה על ניהול אנרגטי נכון בזוגיות.

*הרצאה לכולם

קבעתם לכם דייט אינטימי-אירוטי ואתם נכנסים למרחב ו..אתם ממש לא "שם". כל כך הרבה סיבות יש לך.לה.לו שלא מאפשרים לכם גישה למצב התודעה הזה והפער מתסכל? אשמח לשתף אתכם במפתחות בסיס שעובדים לי ולזוגות שאני מלווה בקליניקה כדי ליצר נתיבים לגישה לשדה המשחק המשותף☺️.

*סדנא לזוגות

נאוורר יחד את הנושא המורכב הזה, נאיר מקומות חבויים, נדבר על כנות רדיקאלית ונקבל תרגילים פרקטיים לטובת מעשה אהבה.

*לזוגות

העיסוי הזה הוא מתנה מתנה אדירה לאישה.
זכות גדולה לתת נוכחות, מגע אוהב, עיניים טובות.
הזדמנות לקחת את הזמן, להאט, לנשום להרגיש ולחוש.
פנו לעצמיכם את הזמן והמרחב, סדרו לכם מקום נעים ושקט
הצטיידו בשמן עיסוי (מומלץ שמן קוקוס או שקדים בכבישה קרה ללא תוספות), תאורה נעימה.
מה רואים ומה לא רואים בסרטון:
בעיסוי לא תראו איבר מין אמיתי.
את ההדרכה על העיסוי של איבר המין עצמו אני עושה על דגם סיליקון.
בסרטון כן תראו חזה נשי חשוף.

*סדנא לכולם

זו לא טעות. איך להיות *נאהבים* טובים יותר. כולם מדברים על להיות מאהבים טובים יותר, אבל מיניות מתחילה מבפנים, ממני, מההווייה האישית מאד של עצמי. איך לבסס את ההווייה הזו וכיצד להפוך אותה להווייה משותפת, הרמונית, חגיגה משותפת של שניים (או יותר) א.נשים. הסודות שמאפשרים _קבלה_ מלאה הם גם הסודות שמאפשרים הענקה מלאה ושיתוף מלא תוך התמסרות וביטחון בתוך הלא נודע. נסביר את התיאוריה שמאחורי וגם נתרגל – שום דבר לא מביך או נועז – אבל סופר עוצמתי ומעשיר. הסדנה מתאימה גם ליחידים.

*סדנא לכולם

בלב לבנו אנחנו יודעים שיש מקומות שאנחנו סגורים בהם, שהיינו שמחים להיות יותר משוחררים או נועזים או נינוחים לגביהם. אבל, לרוב קשה לנו לשים את האצבע על המקומות הללו… בואו להרצאה חווייתית שבסופה תתגלה בפניכם המפה הארוטית שלכן/ם. כך תוכלו בפשטות ובהירות לדייק לעצמכם, איפה אתם עפים במיטה ואיפה אתם יכולים להתפתח. בעזרת כלים פשוטים תוכלו להחזיר את הכוח אליכן/ם ולהזמין עוד עושר ועונג לחיים האינטימיים שלכן/ם.

*לנשים

פילרטוט היא לא מילה גסה! כולנו נהנים מיפלרטוט שמרים לנו, שבא בטקט, פלרטוט סקרן משחקי ומחבר. ועדיין יש בנו המון פחד, חשש ורתיעה מלהשתובב ולפלרטט עם החיים. בסדנא נלמד כלים פשוטים וחזקים להשתחרר מהמיינדפאקים העקשנים ששומרים עלינו באזור המוכרות, שעוצרים אותנו מלגשת ולהתחבר אחד לשני בפשטות. הכלים בסדנא מגיעים מעולם הNLP וNVC (תקשורת מקרבת ואימון תת המודע) והם באים להעניק לנו חופש וקלילות ולתמוך בנו ליצור חיבורים מהנים, עמוקים עם אנשםי חדשים או במערכות יחסים קיימות וארוכות.

*סדנא לזוגות

שבת 8.6.24

נדבר על חושניות, פנטזיה, עונג ותחושות ונתנסה בכתיבה ארוטית.

*סדנא לכולם

נדבר על איך מתבטאת מיניות אצל נשים? לנשים ולגברים שאיתן: ללמוד להיות בני-זוג תומכים ופרטנרים מענגים 🙂 – מה חוסם אותנו מלחוות עונג? – פערים בתפיסות לגבי מיניות – מערכת העצבים ואיך היא קשורה לעונג? – נקודות העונג המרובות בגופנו – אילו סוגים שונים של עונג יכול הגוף שלנו לחוות? – נלמד קצת תרגולים טנטרים שעוזרים לנו לחוות את כל העונג הזה, ונגלה איך המדע של ימינו מאשר את הידע הטנטרי העתיק. בהרצאה אדבר על חוויות אישיות, ועל הנסיון שלי בעבודה עם נשים (וגברים) בקליניקה. אלמד את הטכניקות העתיקות, ואתן תרגול פרקטי למשתתפות.

*הרצאה לכולם

חברים (וחברות!) יקרים – אני הולך לטלטל את עולמכם, לזעזע ולנער אותו כדי להיפטר מהמון תפיסות שגויות לחלוטין שמכרו לנו לאורך שנים רבות לגבי האונות הגברית ו"למה לא עומד לנו". אציג בהרצאה מידע ממחקרים עדכניים של ה 2-4 שנים האחרונות ואתן ממש מרשמים בדוקים לפתרון בעיית (היעדר) הזיקפה המודרנית. זה ממש לא מה שחשבתם וגם אם כעת אתם מתפקדים היטב – אתם ממש רוצים לשמוע את זה, כיוון שגם אתם (והזקפה שלכם) בסכנה מוחשית(!) בהמשך הדרך אם לא תעשו עכשיו שינויים משמעותיים בחייכם. מדע מתקדם בשפה פשוטה ונגישה, בלי יותר מידי סיבוכים, עם המלצות פרקטיות לחלוטין. המסרים חשובים מאד גם למיניות הנשית!!!

*הרצאה לכולם

הטנטרה מעניקה כלים להעמקה בתהליכים של חיבור אל הגוף הפיזי, הרגשי והתודעתי שלנו, שיכולים לשפר את מערכת היחסים שלנו עם עצמינו, עם בני הזוג שלנו ועם העולם בכלל. כאשר אנחנו מעמיקים בתהליך החיבור ומבינים טוב יותר את עצמינו אנחנו יכולים להיות מאהבים יותר אמיתיים, טובים ואכפתיים לעצמינו ולבני הזוג שלנו. בהרצאה נבין איזה כלים וטכניקות מעולם הטנטרה תורמים ותומכים בנו בתהליך הזה. בנוסף נתרגל תרגולים מעולם הטנטרה של מדיטציה ונשימות לחיבור לגוף והזרמת אנרגית החיים.

*הרצאה לכולם

מה הקשר בין השיח האישי הפנימי, השיח הזוגי והשיח החינוכי על תשוקה? הסדנה תעסוק בחיבור שבין החיבור שלנו למיניות שלנו, לשיח שלנו עם הילדים.ות שלנו – על מיניות. בכמיהה שיש לכל הורה לתת בסיס מייטיב וחיובי, לבין השתיקה והבושה שרובנו גדלנו בה, ושעדיין קיימת. זוהי הזמנה לבנות גשר בין הפנטזיה למציאות, בינכםן לביניהםן, בין העבר לעתיד. להתמקם עמוק בפנים אבל גם לקבל כלים הכי פרקטיים שיש.

*כולם

ידעתם שאפשר לחוות אורגזמה דרך הפה? ודרך הגרון?
כן כן הפה שלנו הוא איבר סופר אורגזמי.
אפשר לומר שיש לנו פות עליונה ופות תחתונה והן לגמרי מחוברות.
אבל איך מגלים את זה? ואיך הגעתי מלשנוא מין אוראלי ללגלות שלתת מין אוראלי יכולה להיות חוויה סופר מענגת בשבילי…אולי אפילו הרבה יותר מבשבילו.
סדנא חווייתית לזוגות עם לפחות איבר מין זכרי אחד.
הכינו את עצמיכם לתרגול וצרו לכם מרחב נעים, פרטי ומרגיע להיות בו.
אין צורך בציוד מיוחד, אך כן בשיחת לב פתוחה וכנה על הגבולות של כל אחד כדי שתוכלו לוודא ששניכם נמצאים במחק וחקירה מרצון חופשי (ולא מריצוי) בכל רגע ורגע.

*סדנא לכולם

מכירים את זה שבתוך כל הלחץ והאינטנסיביות ביום יום כבר נעלמת התשוקה ונכנסים לטייס אוטומטי גם בין הסדינים ? בסדנא קצרה וחוויתית נאיר ונאוורר את התשוקה ביחסים הזוגיים, נלמד מה מכבה ומה מדליק אותנו, בשיתוף, תנועה ומגע של אלמנט אש , נשחק, נעיז וניגע בפרטנר.ית שלנו מזוית חדשה. יהיה מדליק !

איך קורה שמיניות מדהימה בתחילת הקשר הופכת למאכזבת במקרה הטוב ולמאתגרת במקרה הגרוע בהמשך הקשר? איך מתוך מצבים של חשקים לא תואמים, חסר בעונג וקושי להתחבר אפשר לייצר תואם, אורגזמיות ואינטימיות עמוקה במיניות שלכם? בעזרת התנסויות קלילות, תגלו דינאמיקות מעכבות שונות שמתחבאות בתוך המיניות הזוגית ותמצאו את הדרך לשנות ולהפוך את הדינאמיקה המינית לזורמת ותומכת.

אם הייתם באים לכנס רגיל, יכולתם בכל רגע נתון לבחור ולהכנס רק לסדנא אחת . לעומת זאת כאן רוב התוכן יוקלט ולכן בכרטיס אחד תוכלו לחוות הרבה יותר ולצפות ולהשתתף בהרבה יותר סדנאות.
אין הגבלה של מקום- בכנס הזה ישתתפו הרבה יותר מנחים עם הרבה יותר סדנאות מכנס רגיל. ואין הגבלה של מרחק, חלק מהמנחים נמצאים בחול. וגם אתם יכולים להיות בכל מקום בעולם.
לא צריך לצאת מהבית, לארוז, לנסוע רחוק, פקקים, חניה, לישון במיטה לא נוחה, חם מדי, קר מדי....כל זה נחסך מכם. אתם יכולים להיות במיטה הנוחה שלכם.
בכנס יש גם סדנאות מאוד נועזות - כאלו שמתרחשות בעירום. ואתם יכולים לשבת בבית שלכם עם מצלמה כבויה. אף אחד לא רואה אתכם. ולקבל הדרכה של טכניקות וכלים ייחודיים שממש לא ניתן להשיג בקלות.
פרטיות פרטיות פרטיות- כנס אונליין מאפשר לכל מי שחושש להגיע לכנס פיזי, לחוות את הידע והסדנאות באופן אנונימי. (לרוב הסדנאות)
חוויה מתמשכת - בכנס פיזי הרבה פעמים מתרחש מרתון של סדנאות - אנשים מנסים בשלושה ימים לחוות כמה שיותר, וזה מציף. והרבה יותר מדי. כאן תוכלו לחלק את הזמן, ולצפות בהקלטות למשך חודש אחרי הכנס. ולעכל לאט לאט כלים משני חיים.

מנחי הכנס

אביגיל רות לב

אביגיל רות לב

מנחה ומלווה למיניות מודעת ומעסה טנטרית. מלווה גיניקוסופית - חכמת האישה השלמה - ליווי ותמיכה בנשים במעגלי החיים השונים. בעלת תשוקה רבה בכל מה שקשור לחיבור לגוף, אנרגיית החיים ולמיניות בריאה ומודעת.

אפרת וולפסון

אפרת וולפסון

מנחה למיניות וזוגיות מודעת ועוזרת מידי שנה לאלפי נשים, גברים וזוגות לחיות חיים יותר ״דלוקים״ ומלאי תשוקה.

זואלה

זואלה

לנה ליילה

לנה ליילה

משלבת את עולם הטנטרה, הסקסולוגית סומטית (דרך הגוף), ובריאות האגן דרך תרגול אירוטי מהפכני לכל אגן. מלווה גברים, נשים וזוגות לחיבור לגוף, ככלי להעצמת העונג, לריפוי ולאינטימיות

מרינה קושניר

מרינה קושניר

עדי רובין

עדי רובין

בית להגשמת איכויות נשיות, מלווה נשים לשיפור מיניות ומערכות יחסים באמצעות תנועה ורגש באמצעות טיפול רגשי אחת על אחת או באחת מההרצאות והסדנאות הריקוד שלי "סודות הריקוד החושני" ו"ריקוד מושחת". מלווה אותך במסע למימוש נשיות עוצמתית, חושנית ומשוחררת.

אורטליה אלישיב

אורטליה אלישיב

מנחה מטפלת ומכשירות מנחות למינית מחוברת

בן ואפרת

בן ואפרת

מהוותיקים והמובילים בין מנחי הטנטרה בארץ. מנטורים למיניות, זוגיות והתפתחות אישית. מובילי תהליכים אישיים עוצמתיים.

יובל כהן צדק

יובל כהן צדק

מנחה סדנאות בין לאומר שתומך בעשרות זוגות בשנה לשפר את מערכות היחסים והתקשורת שלהם. הוא משלב בין כלים מעולמות שונים כגון: שיבארי, דמיון מודרך, תנועה, מגע, תקשורת מקרבת וחיבור מודע.

מורן שמש

מורן שמש

נעם בק

נעם בק

רותי פריש

רותי פריש

מלמדת יוגה ומדיטציה וחוקרת גוף, מיניות ותודעה. מלווה זוגות בתהליך התפתחות תודעתי בדרך הטנטרה ומנחה נשים להתחבר לתבונה הנקבית. לאחרונה רוקדת קונטקט ומתחילה להתאהב בשחייה בים הפתוח.

איילה אלישע

איילה אלישע

איילה אלישע היא אם לארבעה, בת זוג לזיו ומתגוררת בכפר האקולוגי כליל. היא חוקרת תהליכי גוף-נפש-רוח נשיים, מורת דרך לנשיות בדרך הטבע מאז 2001 ומייסדת מכללת Woman Being לנשיות בדרך הטבע.

הדס אופק

הדס אופק

מטפלת רגשית דרך הגוף ומלווה זוגות בראיה התקשרותית בהתמחות של יחסים אינטימיות ומיניות ומחנכת בני נוער למיניות בריאה. יוצרת טקסים ואירועים מחברים ורוקחת קקאו טקסי מרחיב תודעה.

יעל קרן אור וגבריאל דיקפואה

יעל קרן אור וגבריאל דיקפואה

מנחה ומלווה תהליכי העצמה ומיניות מודעת בשיטת מ.א.ר.ג {טנטרה תרפיה} מאמן אישי ומנחה קבוצות. מנחה מעגלי גברים. מנחים ביחד סדנאות קבוצתיות ואישיות

מלינה רימברג

מלינה רימברג

מלווה תהליכי ריפוי בדרך הטנטרה, מנחה למיניות מודעת, מיניות מקודשת, שאמניזם מיני וטנטרה.

נעמי מור קחילה

נעמי מור קחילה

מטפלת פרטנית כ 22 שנה ומלווה זוגות בקליניקה בדגש לחיבור פנימה, לביטוי חופשי ולעוצמה באמצעות כלים של שיחה מגע תנועה והילינג.

שחר ברלוביץ

שחר ברלוביץ

מנחה לתקשורת אינטימית. מתמחה ביצירת חוויות לימודיות, להעצמה אינטימית ומינית. למעלה מ20 שנה לומד ומלמד מודעות למיניות מיטיבה. עובד עם קבוצות, זוגות ויחידים בעזרת כלים מעולמות הטנטרה, הטיפול הזוגי, תקשורת מקרבת, עיסוי, תרפיה בתנועה ומיינדפולנס.

אפרתה בנור

אפרתה בנור

מלווה ויועצת זוגית, המחזיקה ב-32 שנות ניסיון בתחום הרפואה הסינית והשיאצו שבזכותן ולאורכן פגשה, ליוותה ויעצה לזוגות רבים. מנחה סדנאות למיניות בריאה לנשים, מגע מקודש לזוגות.

ולנטינה לאו

ולנטינה לאו

לאונור גבריאלי

לאונור גבריאלי

עשור מנחה זוגות, יחידים וקבוצות לתקשורת-רגשית ואינטימית. ♡ מדריכת-הורים למיניות בגיל-הרך ועד גיל-הנעורים ♡ מדריכה נוער לבריאות-מינית ומגדר ♡ מדריכה צוותים חינוכיים לשיוויון מגדרי ♡ ייעוץ ופיקוח על ארגונים בשמירת מרחב בטוח ומניעת פגיעות מדי יום אני מלווה נשים בשערי הנשיות: נערוּת, זוגיות, פוריות, וגיל-המעבר. מלווה זוגות בשערי החיים והשתנות הגוף: טיפולי-פוריות, לידה, גיל-המעבר וא-מונוגמיה. מיודעות טראומה: טיפול וליווי רגיש-טראומה ומוכוון לוויסות מערכת גוף-נפש לומדת ומתרגלת טנטרה.

מעיין רוטהולץ

מעיין רוטהולץ

יזמת, מנחת קבוצות, אשת חינוך, אמא, חוקרת מיניות, מגדר ויחסים מעל עשור. מחברת בין עולמות המיניות המודעת והמקודשת, לעולמות החינוך והחברה.

סשה בלבין

סשה בלבין

מנחה קבוצות, מנחה ומאמן NLP , מלווה בשדה המיניות יחידם וזוגות בדגש על תחום המיניות והתקשורת האישית והבין אישית. אני חוקר ומלמד שפת חיבור, קרבה ומשיכה. תקשורת פלרטוטית, זוגית וארוטית. אני מתעניין בחיבור עצמי אותנטי, מיניות משוחררת, חקר התודעה ומצבי טראנס, ועבודה עם תת המודע להעצמת עונג ושחורר מדפוסים מעכבים.

אני רוצה להרשם לכנס אבל מתלבט/ת ויש לי שאלות

למענה מהיר יש לשלוח הודעה עם השאלה למספר 050-6789911

או שלחו מייל Kenesosimahava@gmail.com

מוזמנים לקבל עוד עדכונים באירוע הפייסבוק​

אבישג ומיכאל מציעים לכם 20 כרטיסי מילגה לכל מי שזקוק/ה להנחה במחיר הכרטיס
מוזמנים לכתוב לנו מייל

Kenesosimahava@gmail.com
עם שמך, סיבת הבקשה וכמה ביכולתך לשלם ונשלח לך כרטיס מילגה